Ta strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych. Mogą też wykorzystywać je narzędzia oraz skrypty działające na stronie. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Akceptuj
komster

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jak sprawdzić prędkości transferów ściągania plików z internetu?

Dajemy Ci możliwość sprawdzenia szybkości i jakości dostarczanego przez nas internetu.
Już nie musisz wierzyć na słowo, że jakość naszych usług jest na wysokim poziomie.
Po prostu zrób test.

https://www.speedtest.net/server/56173
Jak mogę uiścić miesięczną opłatę abonamentową?

Można tego dokonać na dwa różne sposoby:

wykonując przelew na Konto bankowe: WBK S.A. I Oddział Poznań 61 1090 1463 0000 0001 0714 9886
w tytule przelewu należy podać numer faktury oraz ID
Jaka jest maksymalna wielkość wiadomości e-mail, którą można wysłać używając serwera w sieci KOMSTER?

Maksymalna wielkość wiadomości e-mail jaką można wysłać to 20MB. Wiadomości, które dochodzą z "zewnątrz" do serwera mailowego w sieci murka.net też nie mogą przekraczać 20MB.
Jaki jest nr konta?

Konto bankowe: WBK S.A. I Oddział Poznań 61 1090 1463 0000 0001 0714 9886
Jakie są nazwy serwerów pocztowych w sieci Komster?

- serwer pop3/imap: poczta.komster.net
- serwer smtp: poczta.komster.net
Jak działa VOIP?

VoIP - Telefonia internetowa (VoIP - Voice over Internet Protocol) to technologia polegająca na przesyłaniu dźwięku przez Internet.

To nowoczesna usługa służąca komunikacji głosowej tak jak w telefonii tradycyjnej, jednak posiadająca w stosunku do niej kilka istotnych zalet.

Sposób dostarczania

W telefonii tradycyjnej telefon jest przypisany do jednej lokalizacji, sygnał dostarczany jest przez linię telefoniczną, której zakończenie znajduje się w lokalu klienta. Proces zmiany lokalizacji wiąże się ze skomplikowaną procedurą, przeniesienie jest możliwe jedynie do miejsca, gdzie również dostępna jest linia telefoniczna. Telefonia internetowa jest dostępna wszędzie, gdzie jest dostęp do Internetu, również za granicą.

Przekaz głosu

Przewagą telefonii internetowej jest zamiana głosu na postać cyfrową, jej kompresja oraz autoryzacja, co praktycznie uniemożliwia osobom niepowołanym podsłuch.

Sprzęt

Z telefonii internetowej można korzystać przy pomocy komputera z zainstalowanym odpowiednim programowaniem, adapteru (bramki), która pozwala wykorzystać obecny aparat telefoniczny, czy telefonu IP, podłączanego bezpośrednio do Internetu. Dostępne jest również oprogramowanie na telefony komórkowe, które sprawi, że będąc w zasięgu Internetu bezprzewodowego można zarówno wykonywać jak i odbierać połączenia telefonii internetowej. Rozwiązań jest wiele i wciąż powstają nowe.

Jak zalogować się do panelów użytkownika

Prosimy przygotować hasła i piny do Panelu Abonenta. Każda usługa wymaga innych loginów.
Internet: https://userpanel.komster.pl
TV: https://ssl.jambox.pl/webpanel/index/login
Telefon: https://panel.voice.t-mobile.pl/main.php
Jak uzyskać dostęp do HBO MAX?

Prosimy zarejestrować się na stronie: http://www.hbomax.com/pl Jako aktualnego dostawcę usług prosimy wybrać JAMBOX i postępować zgodnie ze wskazówkami. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z BOK.

Szczegóły znajdziecie Państwo też pod tym adresem: https://www.jambox.pl/hbomax


Kontakt z konsultantem